Súťaž o Ford Tourneo Custom




V lete sme dostali od klienta zadanie na zostavenie súťaže na sociálnej sieti Instagram. Išlo o súťažnú kampaň klienta Summit Motors Bratislava, ktorý mal záujem zvýšiť počet followerov na Instagrame. Kampaň bola zameraná na tú skupinu aktívnych ľudí, ktorým sa páči kempovanie, dobrodružný životný štýl a medzi ich záľuby patrí cestovanie, výlety po Slovensku a okolitých krajinách. Hralo sa o auto na celý víkend. Kempingová výbava Ford Tourneo Custom obsahuje totiž aj rozkladaciu posteľ, vďaka ktorej ľudia nemusia vyhľadávať ubytovanie navyše a svoje zážitky si vychutnali naplno bez prerušenia výletu. 

 

Súťaž bola hneď na začiatku nastavená s malým zadrheľom, ktorý bol pre náš tím v digitálnej agentúre zároveň výzvou. Výhra bola stanovená a určená na konkrétny víkend, kedy bolo možné ísť s autom na výlet. Vzhľadom na relatívne krátky čas, vyčlenený na zrealizovanie aj trvanie súťaže a tiež takmer okamžité využitie výhry v konkrétnom termíne, považujeme kampaň za veľmi úspešnú a do budúcna rozhodne odporúčame usporadúvať podobné typy súťaží. 

 

Súťažnou úlohou bolo navštíviť instagramový profil @summitmotorsbratislava, označiť, s kým by chcel ísť záujemca na víkend, označiť tohoto človeka v komentári, pridať hashtag #kempovaniesfordom. Následne obaja mali dať like na súťažný príspevok a obaja sledovať @summitmotorsbratislava

 

Počas 10 dní trvania súťaže narástol počet fanúšikov stránky na instagramovom profile klienta o 150%, čo považuje za nadmerne úspešný výsledok. Takisto sa zvýšila viditeľnosť stránky aj samotný brandawerness. Stránku na Instagrame začali sledovať aj takí užívatelia, ktorí sa do súťaže nezapojili. 

 

Súťaže na sociálnej sieti Instagram majú všeobecne veľmi dobrú úspešnosť a ľudia výborne interagujú. Súťaž o Ford Tourneo Custom s kempingovou výbavou na celý víkend tento aktuálny trend v online marketingu len potvrdzuje a my v agentúre sa tešíme z dosiahnutých čísel. 

Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia