Kremsa Digital

Ako vytvoriť content (obsahovú) stratégiu? Odpovedzte si na tieto otázky.

25.08.2020

Máte produkt alebo službu. Máte účet na Instagrame. Viete, čo naň máte dávať? Kedy a ako často? Ako nastaviť content stratégiu pre váš instagramový účet? 

Jednou z najlepších marketingových techník je produkcia kvalitného obsahu. Ten zvyšuje dôveryhodnosť vašich účtov, prináša nových užívateľov a zvyšuje hodnotu vašich profilov na sociálnych sieťach. Môžete tiež publikovať svoj obsah na iných platformách, aby ste rozšírili dosah a oslovili nových zákazníkov. Napríklad na webovej stránke. My sa však dnes povenujeme obsahu na Instagrame.

Obsah kvôli obsahu

Toto sa deje úplne bežne. Dôvod, prečo je content stratégia naozaj dôležitá, nie je len o vytváraní obsahu kvôli obsahu. Všetko, čo vytvoríte, musí mať svoj účel. Obsah by vám mal pomáhať zodpovedať mnohé vaše otázky. Napríklad: 

  • Ako bude táto aktivita viesť k predaju? 
  • Ako stratégia ovplyvní vaše podnikanie? 
  • Akú hodnotu vám content prinesie? 
  • Ako budujete vzťah so sledovateľom? 
  • Ako získate viac followerov? 
  • Ako získate viac lajkov, komentárov, viac angažovanosti? 
  • Ako vám stratégia pomôže vybudovať vzťah s publikom? 
  • Ako ich môžete edukovať a slúžiť trhu, ktorý chcete osloviť? 

Ciele

Takže prvá vec, ktorú treba mať na pamäti, pokiaľ ide o obsahovú stratégiu na Instagrame, je váš cieľ. Musíte si ho jasne a presne zadefinovať. Opäť vám pri tom vyvstanú otázky:

  • Aké sú vaše hlavné ciele? Napríklad, prečo chcete vylepšiť účet na Instagrame? 
  • Aký je cieľ vášho obsahu? Je to získanie followerov a vybudovať si meno? 
  • Chcete, aby váš profil navštívilo viac ľudí?
  • Alebo chcete zvýšiť počet objednávok práve vďaka pútavému obsahu?
  • Chcete predávať priamo cez Instagram? Alebo len hovoriť o tom, v čom podnikáte?
  • Chcete zistiť, či váš produkt má vôbec zmysel ponúkať cez Instagram? 
  • Chcete si overiť, ako ľudia reagujú na cenu vášho produktu?
  • Čo je celkovým cieľom vašej content stratégie?

Váš hrdina na Instagrame

Akonáhle ste teda zistili cieľ, ďalšou vecou, ​​na ktorú sa musíte pozrieť, je váš hrdina

  • Pre koho je tento obsah určený?
  • Pre koho vytvárate obsah? 
  • Aká je jedinečná hodnota vášho contentu, ktorý vytvárate? 
  • Komu slúžite a pomáhate? 

 

Je dôležité vedieť, komu chcete pomôcť, pretože to vám pomôže zistiť, s ktorými influencermi budete spolupracovať. Pomôže vám to vypracovať obsah, ktorý chcete šíriť. Pomôže vám to tiež pri hľadaní ľudí alebo značiek, s ktorými chcete spolupracovať. A takisto vám to pomôže nájsť možných ambasádorov vašej značky. Vďaka dobre zacielenej content stratégii dokážete definovať želaného koncového zákazníka – vášho hrdinu.

 

Ak si odpoviete pravdivo a čo najpresnejšie na tieto otázky, začne sa vám kreovať vaša vlastná content stratégia. Ak si s tým neviete rady, sme tu pre vás.

Napíšte nám a pomôžeme vám s ňou. Robíme to pre našich klientov denne. 

Naše aktivity v oblasti content marketingu nájdete na https://kremsa.sk/service/service-content-marketing/.








Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia