Biznis na Instagrame? Efektívne so službou LoopOn

28.03.2019

Biznis na Instagrame? Efektívne so službou LoopOn

Predpokladá sa, že v priebehu roka 2019 bude Instagram používať 111 miliónov ľudí. Je to sieť, ktorá neustále rastie na popularite. Okrem toho, že na nej nájdete rozptýlenie v podobe pekných fotiek, slúži stále viac aj na biznis účely.

“Loopon.co funguje ako marketplace, kde sa stretáva influencer so sponzorom, ktorý sa chce zviditeľniť alebo dať do povedomia svoj kanál prostredníctvom zaujímavej súťaže. Buď sa mu nechce manuálne oslovovať každého influencera alebo nemá na tieto aktivity čas. Náš nástroj LoopOn je tu na to, aby eliminoval stratu času a čo najviac uľahčil firme, inými slovami sponzorovi, biznis život. Príklad: klient, firma, sponzor, akokoľvek ho nazveme, príde na našu stránku loopon.co. Chce dať možnosť zapojiť sa do súťaže o zájazd, vytvorí ju na našej stránke podľa jednoduchého návodu. Je to pár krokov, ktoré má hneď hotové. Potom na našu stránku prídu influenceri a môžu sa do súťaže zapojiť tak, že túto súťaž po dohode s firmou zverejnia na svojom instagramovom profile,” vysvetľuje Viktor Doletina, produktový manažér Kremsa Digital a človek, ktorý stál pri vzniku a vývoji tejto služby.

Z pozície brandu

Predstavte si, že ste marketingový riaditeľ firmy a chcete pre svoju firmu promo. Nie hocijaké a bežné, ale také, ktoré ľudí zaujme. Usporiadanie súťaže so zaujímavou výhrou je jedna z overených foriem, aké skutočne fungujú. Namiesto toho, aby ste trávili hodiny vyhľadávaním vhodných kandidátov na šírenie súťaže, vytvoríte súťaž na jednom mieste, kam majú prístup stovky influencerov a o nič viac sa nestaráte. Eliminujete zložitosť organizačnej stránky. Ste firma, ktorá chce dať do súťaže dobrú cenu, ale o nič viac sa nechcete starať, pretože váš čas je vzácny a vy ho chcete využívať čo najefektívnejšie. Už nemusíte hľadať a preverovať influencerov, dáte len k dispozícii atraktívnu výhru. Máte prístup do databázy influencerov a môžete si stanoviť, koľko influencerov chcete mať v conteste zapojených. Ak influencer na vašu ponuku reaguje, prezriete si jeho profil, či sedí s vašimi požiadavkami a či je jeho obsah v súlade s vašim biznisom.

Viktor ďalej hovorí: “Pri vytváraní contestu môže sponzor zadať, či výhernú cenu dostane každý influencer, alebo či chce ponúknuť honorár, respektíve zadá info, prečo by sa mal do súťaže zapojiť. Keď skončí contest, vyžrebuje sa výherca. Je to win-win situácia, kedy profituje brand aj influencer. Zverejnia sa mená výhercov na profile konkrétneho autora contestu. Nie je žiaden limit, koľko influencerov sa môže do súťaže zapojiť.”

Z pozície influencera

Ak ste influencer, stačí, ak na našej stránke loopon.co potvrdíte, že sa chcete contestu zúčastniť. Všetko vidíte na jednej obrazovke, dashboarde, kde je uvedený prehľad všetkých aktívnych súťaží, do ktorých sa môžete zapojiť. Vyberiete si variant, ktorý je pre vás najrelevantnejší a ste ochotný zdieľať ho na svojom profile. Neplatíte nič. Potom sa firma, sponzor, s vami spojí a vy si dohodnete podmienky.

“Táto forma propagácie nenásilne podporuje brand na Instagrame, ale tiež vedie k rastu počtu followerov vďaka komentárom, zdieľaniam, veľkej interakcii. Pri tomto type aktivity dochádza k trafficu, keďže ide o pozitívnu formu promo akcie, ktorej výsledkom je výhra. Presne do takýchto akcií sa ľudia radi zapájajú,” vysvetľuje Viktor benefity služby LoopOn.

Z pozície agentúry

Cieľom bolo vytvoriť marketplace pre sponzora a influencera na jednom mieste bez toho, aby musel niekto zdĺhavo hľadať relevantných influencerov a špekulovať nad celou mechanikou súťaže.

Počas priebehu súťaže monitorujeme počet zapojených užívateľov, ktorí chcú vyhrať. Všetky dáta trekujeme, či sú splnené podmienky, či ľudia lajkujú, followujú, označujú, až potom môžu vyhrať.

“Z vlastnej skúsenosti sme sa stretávali s podobnými situáciami, kedy sme museli pracne hľadať influencerov, dohadovať s nimi celý priebeh, organizovať všetky náležitosti. Všetko dlho trvalo, videli sme priestor, na základe čoho vznikol tento produkt. Ten sa sústredí na to, aby eliminoval stratu času na e-mailovú komunikáciu, telefonáty a celkový priebeh akcie,” dodáva Viktor Doletina, produktový manažér agentúry.

Chcete, aby váš biznis na Instagrame rástol? Využite našu službu LoopOn.co. Pre viac info kontaktujte e-mailom priamo nášho Sales & Marketing Directora mpacak@kremsa.com.





Komentáre






Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia